Sa vad ar det for skillnad med 2010

A, okej, då var det dags igen MissIL fortfarande glassig men nytt år, nytt hår, nytt mode, ny glow Men det är samma gamla blogg med ett härligt flow. Jag liksom irriterar på ett fyndigt sätt när jag levererar på ett myndigt sätt o jag vill ha dig på ett syndigt sätt. Så det blir gyllene tider när vi två blir ett. A du vet vad jag talar om
O om du inte vet, vet du när jag talar om det. Hur mycket jag än skalar av det Spelar ingen roll, radion skvalar av det. Skyldig stålar, o jag betalar av det Jag behöver inte ens det där förlagsavtalet. Det rycks, och det slits och det skriks i mitt öra. Försöker lyssna, men jag kan bara höra...

Jag har alltid tyckt att januari ar lite spannand faktiskt, man far andra siffra nar man ska skriva vilket ar, ja for efter ett ar ar man faktiskt ganska trott pa att skriv samma om a om igen. Hur mycket man nu skriver vilket ar nu for tiden. Men 2011, mm de ser helt okej ut. Jag hade kanske tankt skriva en arskronika, men sen kom jag pa att den jag skrev 2007 recker och blir over. Vad ar det man sager....historien upprepar sig, for de va vall mars, april och maj 2007 ocksa? Sa vad ar det for skillnad med 2010, forutom att det hande olika saker?

Jag har brannt mig, pa en gas boll. Fatta hur varm solen maste vara nar man kan branna sig pa nagot som ligger 26228450000000000 km bort. Det var sa har va, jag hade gott upp relativt tidigt i dag. Efter att jag hade gatt upp kande jag for att plaska i polen ett tag. Jag gick i med ena benet oh lite kyrligt, sedan gick jag i med andra och sedan tredje. (nej jag har inte varit med om en karnkrafts olycka jag bara skoja, jag har inte tre ben...om de inte hade varit sa att jag hade haft mans namnet Ben, men jag heter inte det, sa inga missforstand) Jag gick iaf i med hela kroppen och kylan forsvann. Jag hittade en boll, jaa! Jag hittade en flytmadrass, jaa!

Jag la mig med overkroppen pa flytmadrassen som Jack gor i titanic, sedan orkade jag inte holla upp huvet mot solen sa jag la bollen som ett stod, som sedan blev en kudde for jag somnade. Efter ett tag vaknade jag och tankte, oj jag somnade. Sa jag la mig pa flytmadrassen sa man ska ligga och somnade igen. Jag vaknade en timme senare men jag orkade inte ga upp ur polen sa jag plaskade runt i vattnet i tre timmar till. Tillslut blev jag kissignodig och var tvungen att ga upp pa toa, for jag ar inte den som ar den. Ett russin var jag, hade jag varit flytande hade jag varit ett riktigt sott vin! Jag drack lite vatten, for det ar viktigt att dricka vatten! Sedan gick jag ut och solade i graset en halvtimma.

En stund senare nar jag hade durschat och bytt om tankte jag att jag kanske skulle ha smorjt in mig med nagon sorts solskydds faktor, de branns lite. Men jag tankte i borjan av dagan, arch, de e januari, vem smorjer in sig i januari? Men nu inser jag att jag tog mig vatten over huvudet, jag overskattade mitt pigment, jag tankte att jag faktiskt hade spenderat 0,13 % av mitt liv i Australien.

Men sa farligt ar det faktiskt inte, rod ar en fin farg, danska flaggan den ar ju fin, lite trakig kanske....lite plain. Ok sveriges flagga ser ju lika dan ut, fast lite mer "klatchiga" farger. Med insperation av sol och hav. Men rott a vitt, jag tanker pa sno och roda sma korvar. For den som inte vet, sa ar "dannebrogen" den alsta flaggan. Sa om man ar forst med att ha en flagga...varfor valjer man att den ska se ut sa? No offence, Margrethe, Billi August, H.C Andersen, just putting it out there....Kopenhamn ar en trevlig stad.

Sa nu har jag bloggat lite, de va riktigt kul. Sa nu ar de bara att bocka a niga a tiga. (las en gang till)


Den har bliden ar tagen med en 2 megapixel kamera. Eller som vi sager har borta...image



Kommentarer
Postat av: Jag kände mig inte alls tvingad att kommentera ;)

Låter läskigt att bli stekt på luftmadrassen. Hoppas det inte blev för rött.

Håller med dig om januari det är lite möjligheternas månad, man kan tänka på hur mycket bra saker som kan hända under året.

/Du vet vem :)

2011-01-10 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0