Fadar uuuuuut

Jag är så torr! Så torr att andra blir torra om de råkar stå bredvid mig, men som tur är gör ingen det för tillfället "im going solo". Ne men faktiskt, dessa temperatur skillnader gör att sand odlas mellan fingrarna på mig, det är inte särskilt smidigt när man tex ska kamma sig. Vilket jag kanske inte gör överdrivet mycket, men ändå. Det är blir som sand emellan fingrarna för mig. Börjat fjälla har man också gjort. Då blir man blek igen, jag som tänkte att de gör inget om jag har gått upp lite i vikt, jag är iaf brun. Men nu blir jag ju tjock och blek! De va det ända jag kunde leva på, jag är brunare än dig, men nu funkar ju inte det häller. Vart är samhället på väg egentligen, ingen rättvisa alls! Kan jag inte söka något bidrag för det här?

Torr i munnen är jag faktiskt inte, jag har druckit vatten, det är viktigt att dricka vatten efter måtta. Och i Sverige är vatten gratis, så jag passar på. Något mer ointressant jag kan dra medans jag ändå håller på? Jag håller på att blogga upp mig, komma i form igen, det är inte lätt. Förr brukade fingrarna breakdancea över tangent bordet. Nu är det mer någon slags lågstadie disco stamp. Fram å tillbaka...ett blekt fram å tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Annars kan du säga som helen sa igår, "bättre blek och smal än vit och blek". fortstod inte helt den helen-logiken men du kanske förstår den som ändå är släkt med henne ;)

2011-01-25 @ 08:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0