Gun jag har en plan

Jag har sagt det förut å jag säger det igen! Tjabba. Finns det saker som inte tåls att upprepas så säg? Men i vilket fall som hälst...hej. Februari tuggar sig fram som ett stabilt kex. Å jag har tänkt, funderat för att sedan gå tillbaka och tänkt lite mer, på lite av varje men mest på mig själv. Vad ska det bli av mig? Vist kommer jag bli gammal, MissIL blir fosil. Men åren mellan nu å "renoverings objekt" borde man ju skaffa någon liten kariär. Så slog det mig plötsligt, när jag hade tänkt och funderat ett tag...hallå, vapenindustrin blomstrar ju! Varför inte, hoppa på vågen å rid ut den! Vilken kurs ska jag söka då? Jag kan starta eget, pickadoller medmissiler.
Nee nu är jag så trött så, sömn är inget jag har prioriterat de senaste dagarna/nätterna. Varför? Bara därför. Och därför är det varför jag nu blundar och skriver sammtidig...noo hands! Nej jag skoja bara jag ser, jag blinkar ibland. Ibland blinkar man jätte länge, i flera timmar de betyder att man sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0