Fredag!!!

Jag satt å tryckte fram låtar på min spotify lista å tänkte, när kommer reklamen då...när som helst när som helst, nästa låt. Så blev jag jätte stressad för att den inte kom. Så kom jag på att jag skaffa ju premium i går. Suck vissa blir aldrig nöjda.
Nämen se på den, två inlägg på rad! Jag blogga i går, å så nu i dag, herregud, det var inte i går...eller jo jag blogga i går, men inte dagen innan (förregår då) för då hade det varit i går, i går. Jaja det är oviktigt som så mycket annat i denna...blogg.
Ååå i dag har jag sätt så mycket va! Jag har sätt en Viktor Axstål i ny frisyr, ny färg, ny färg i ögonbryn. Först tänkte jag, vem är detta som står framför mig...är det Jesus. Sedan kom jag på att han är död och uppstånden, det måste vara den andre, nämligen Axstål. Å det var det! Om jag visste hur min mobil fungerar så hade jag kunnat lägga ut en bild på det, men nu äre så att jag inte fattar så jag illustrerar ist.
Vad mer har jag sätt i dag? Jooo jag såg det snöa! Det har jag inte sätt sedan februari förra året, och eftersom det är februari detta året så var det alltså ett år sedan jag såg fenomenet med regn i minus grader så att de blir snö. As coolt, värsta jul känslan. Så går folk omkring å äter semlor, vad är detta!
Så gick hela veckan alla dagar och år. Nee bara några timmar så vipps va jag hemma hos syrran på sushi kväll. Men jag gillar inte döda fiskar, hittade lite grekisk sallad ist. Men visst, de va trevligt må jag säga, fick även låna toa en gång.
Karin å Sarah så fina på denna bild...jaåå.

Kommentarer
Postat av: vicco

EYYY! du glömde LÄNKA! hahaha:D

2011-02-05 @ 10:56:42
URL: http://viccostyle.com
Postat av: Mikaela

Oj oj oj bloggar du två dagar I rad. det är bra! :)

håller med om att det var lyckat igår.

2011-02-05 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0