Lost again at 3 AM

För i natt i natt är det jag är det jag, å jag följer så lätt minsta motståndets lag mot en himmel som var nr sju, inget stoppar mig nu. Just nu är det väldigt mitt i natten och jag sover inte än. Fast än att jag har blundat å blundat, sömnen vill inte falla mig in fast än jag är så trött så.  vad bra av mig att då bestämma mig för att blogga lite för de aktiverar ju inte alls hjärnan, eh joooooooooo. Jag orkar inte skriva utropstecken så de blev bara punkt där.
Saker jag har sätt i dag:

En vacker Benzon i ny frissyr som bjöd på god middag å stimulerande samtal.
En glimt av Sofie, så de räcker å blir över fram tills i morgon. (i dag)
Mina fötter, de e nästan alltid som jag ser dom, iallafall brukar de vara någon gång under dagen/mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0