Fadar ut

Apoteket, jag gillar apoteket, spännande att gå där å titta å funderar på vilka sorts åkommor man kan drabbas av. Annars kan de vara bra att ha ett plåster skåp hemma, eller vad det kallas, jag väljer att kalla det för just plåster skåp för de va de som fanns där när jag va liten. Undra vad det är där nu? Jag använder bara plåster från jobbet nu mera, å eftersom de nästan bara va jag som använde plåster i min familj, jaa för jag missbrukade plåster. Tyckte det kändes tryggt att ha det där även om det intet var behövligt. Men iaf så står nog plåster skåpet tomt nu, det är bara ett vanligt skåp. Om jag skulle lägga in russin där skulle det bli ett russin skåp. Om jag skulle lägga in små människor som inte pratade med varandra skulle de bli ett kylskåp. Hhahahaa ååh (torkar bort en skvätt från ögat) hög nivå i dag.
Ojjee! jag har glömt att berätta en viktig grej! I går var jag på stan å skulle kolla coola grejer och så köpte jag ett antecknings block. Så nu har jag ett anteckningsblock. Åh där är hon tjejen med anteckningsblocket kommer alla säga då. Åh undra vad hon har skrivit i sitt anteckningsblock i dag. Det ska jag tala om för er nyfikna hemma i stugorna.
  • Gå på systemet....chek!
  • Ringa å prata lite med Viktor....chek!
  • Skriva något i mitt anteckningsblock....chek!
  • Köpa nya skor...neee
  • Handla mat....neee
  • Städa....neee
  • Ta in posten...neee
  • Gå på bio....chek!

I morgon ska jag skriva nya saker i mitt anteckningsblock, memo till mig själv. Glöm inte att kolla i plåster skåpet, kanske hittar plåster från 90-talet. Gud så retro. Sånt ska vara coolt nu, retro, å retro plåster men de finns nog inget klister kvar. Men jag kan lägga dom i väskan. Då kommer jag bli sådär självsäker, ingenting kommer kunna stoppa mig! För jag vet, jag vet att jag har coola retro plåster i väskan. Vilket apotek säger jag bara, säljer sånt. Vilket apotek potek otek tek ek k ( det så här fadar ut så där coolt som det gör på coola retro personers bloggar ^^)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bamseplåster känns väldigt tidigt 90-tal ;)

2010-09-23 @ 11:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0