I väntan på Axstål

Jag sitter nu i väntans tider, jag väntar på en Axstål. Det finns mycket saker man kan göra medans man väntar på en Axstål. Man kan dusch, äta frukost, sedan ta en macka till. Man kan fundera ut vad man ska ha på sig jätte länge. Man kan ändra sig åka till stan köpa nytt. Man kan tänka äsch jag går ut å springer en runda. Eller ska jag ladda ner en film å se den. Men rätt som det är dyker en Axstål plötsligt upp och då blir man så glad att all väntan var värd att ut väntas. Det är som att vänta på grön gubbe. Det har varit rött jätte länge å plötsligt, plötsligt blir det grön. Då blir man alldeles över lycklig. De hade man ju inte blivit om de hade varit grönt från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0