Hej

Hej! För många många år sedan, typ två. Gjorde jag å Viktor ett arbete i skolan. Eller inte bara ett vi gjorde många, men nu mena jag ett specifikt. Det räcker med ett hej. Japp de vad de handlade om. Ett hej. Säg ett hej och få ett tillbaka. Jag skulle sitta vid en bänk och Viktor skulle komma å säga en massa elaka saker till mig. Då skulle jag säga hej till Viktor och då skulle han bli glad och vi blev vänner. I korta drag såg våran redovisning ut så. Sedan skulle vi sätta på en låt. Vi är vänner vi är friends...osv. Sedan skulle vi dela ut lappar till alla i klassen där det stod hej.
Vad vill jag säga med detta....jo, det räcker med ett hej!



Kommentarer
Postat av: Lollo :D

Men va gick ni i skolan tillsammans??? :O

Jag har ingen koll Lollo du får berätta såna här saker för mig :P

2010-09-08 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0