Whaaaat

Jag är nu mera en mogen kvinna och tur är väl det för jag känner en viss acceptans mot detta som skedde i kväll, jag säger inte att jag gillar det, men jag tar det som en mogen kvinna. Tur är nog också att inte såg eurovision grejen utan jobbade, jag hade nog inte varit i det fysiska och psykiska skick nu om jag hade sätt det. Jag hade nog slagit sänder något och någon hade hittat mig sittandes i en garderob, i foster ställning.

Men jag visste ju det här, det hade varit mycke värre om jag tyckt låten eller något med låten att göra varit bra. Men sådant var ju inte fallet. Nu får Sverige inte vara med längre, vilket jag nu faktiskt inser är mobbning! Alla ska få vara med, man kan inte bara frysa ut länder sådär bara för att andra länder inte vet sitt eget bästa. Gud vad jag känner mig kluven i det här. Inte bara för att jag säger emot mig själv utan också för att jag har en sprucken läpp, torr eller något. Föresten så kan man inte tävla i musik!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Grattis på födelsedagen du mogna kvinna! :)

2010-05-28 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0