Hur äre nu rå?

Åhh vad mätt jag är. Jag är verkligen så mätt, och för att veta hur mycket så är så kan det jämföras med känslan man får när man ätit för mycket. Vad är grejen med det, man äter så mycket man behöver för att överleva, det är säkert därför man blir mätt annars kan man äta för mycket och dö.
På tal om dö, så tycker jag att varenda dörr jag har öppnat på senaste har gnisslat. Det kanske ligger någon underliggande betydelse i det, att jag inte ska gå in någonstans. Man säger ju att stängs en dörr så öppnas ett fönster eller något sådant. Men vad säger man när dörren gnisslar? Förutom ååå hämta lite låsolja.
På tal om olja, så har jag bränt mig ute i solen nu i helgen. Jag känner det på mina axlar, näsa och panna. Så nu kommer jag säkert åldras i förtid. Jag kommer säkert börja gnissla som alla dörrar. Eller så är det inga av dörrarna som gnisslar, utan det var kanske jag hela tiden men jag ville inte inse det så jag skyllde allt på dörrarna.
Vissa gnisslar tänder när det sover, jag är ingen sådan. Vissa skriver jättelånga inköps listor, jag är ingen sådan. Vissa är oroliga för 2012, jag tror inte jag är en sådan. Jag är nojig för att jag tror jag skelar, sådana är inte vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0