Förra helgen.

Ja justde, jag skulle ju lägga upp lite mer bilder här ju. Jag började starkt med en mental bild. sedan har jag legat lite lågt ett tag, varför vet jag inte. Det bara blir så. Men iaf, jag hade ju med en kamera förra lördagen när jag skulle fika för att föreviga den fina vårdagen. Jag träffade min vän Sarah på vägen in till stan. Det var en trevligt sätt att fördriva tiden på bussen med att prata med någon som man faktiskt känner.

Hejehje Sarah!

Så var det. En annan grej när man åker buss är att man ska ha ett busskort. Mitt går ut i morgon, eller i dag. Vet inte om jag orkar köpa nytt, tycker alltid som att de tar slut å jag måste köpa nytt igen. Funderar faktiskt på att cykla mer, jag har ju en korg på cykeln! Jag har faktiskt aldrig sätt en buss med korg på. Men bussar med korgar i finns nog, det är bara att ta in en massa korgar i bussen så är saken biff.
Men iaf, jag fikade lite, en muffins och en cola. Japp finns det ingen pepsi max så får det bli cola. Jag tror det va blåbär i muffinsen Oooooo vad intressant, men faktiskt. Eller va de choklad? Det blir så här när man är seg på att uppdatera, att man tyvärr inte har alla fakta rätt, va de blåbär eller va de choklad??
Muffinsen va god i vilket fall som helst.

Dagen efter förra lördagen blev det förr söndagen. Jag plus familj åkte ner till Halmstad för att tjecka läget lite. Vad gör halleningarna när de tror ingen ser. Inte så mycket visar det sig. Jag tror de är skygga människor för inte såg jag så många. Staden var stängd! Var det någon särskild dag förra söndagen eller är det så att affärer i småstäder alltid har stängt när det är söndag? Jag plus el familia åkte då för att kolla in husbygget för att se hur det går för dom att få upp det. Vi håller nämligen på att bygga hus där av någon anledning.
Efter denna titt gick vi ner till stranden för att kolla om vi såg några halleningar som kanske badade, fast än våren ännu var riktigt så tillmötes gående så att man doppar en tå. Vi såg inga badande halleningar, lite snopna och besvikna över detta kände vi att dagens tripp till Halmstad var fullbordad så jag å the family åkte hem.
Det var de det. Lite bilder, lite text och tadaaaaa det blir ett inlägg. Svårare än så är det faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: jensica

Kul me bilder!

2010-05-02 @ 20:40:46
URL: http://jensica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0