Macgowan?

Jag vaknar känner mig trött och till och med full, så jag tar mig för pannan...och visst var det så att någon annan har gjort det här förr. Haha, men jag har faktiskt aldrig varit full på Liseberg, å aldrig knarkat på Flemingsberg. Är det någon som lyssnar på Shane Macgowan föresten? För han var full på Liseberg och han hade knarkat på Flemingsberg.

Sedan finns det ju annan musik att lyssna på om man vill, jag har länge velat ta upp det här med melodifestivalen. Eftersom det är final nu på lördag och det faktum att jag inte känner mig jätte upphetsad över detta gör mig lite orolig. Hur mår jag? Jo tack bra...men eftersom jag inte tycker att det dykt upp något bra så känner jag att de lika gärna kan va. Eller så kommer jag vakna lördag morgon förväntansfull som få och sätta mig bänkad framför svt1 kl 10 på morgonen för att inte riskera att missa något!
Ja, det blir nog så jag ser ut på lördag ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0