DRICK!!!

Det va inget föresten, jag måste söka lite inspiration. Jag återkommer...

...ok så här 20 min senare har jag hunnit dricka ett glas vatten. Vatten smakar inte så mycket ändå kan det smaka väldigt annorlunda eller nogolunda annorlunda iaf. Det beror helt på vad det är för vatten, eller om man har något i munnen samtidigt som man dricker. Som att tugga tuggummi å sedan kommer man på att man vill ha ett kex, men man orkar inte ta ut tuggummit. Då smulas allt bara sönder å de blir ingen konsistens kvar i tuggummit what so ever.
Jag har hört att en människa på en livstid (om man inte dör ung) dricker lika mycke vatten som atalnten, ja å då antagligen måste kissa ut den också. Är det inkomster måste det vara utgifter.  Men eftersom Atlanten är cirka 106,4 miljoner km² stor, å jag bara är 1,65 cm lång så tvivlar jag på vad jag har hört. Eller? Nu blev jag lite osäker här borta. Tänk om det faktiskt är så, tänk om inte, men tänk om. Jag lämnar det.
Men titta va mycke vatten! Jag får prestations ångest, måste lägga på ett kål nu, måste hinna innan jag dör!

Kommentarer
Postat av: Mannen med håret

Gjorde en liten räkning på de om vi säger att det är en meter djupt då betyder det att man behöver dricka 322678,8432 liter per dag! så börja dricka riktigt ordentligt då!

2010-03-13 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0