Lördagen är här

Vad ska jag göra i dag? Åh jag vet, jag ska ställa mig vid vägen å lysa med en laserpekare i ögonen på busschaufförer som kör förbi så att dom blir blinda och åker av vägen å alla dör! Nu var jag ironisk här faktiskt. Jag hinner inte för jag ska jobba. Men jag fattar inte vad det är som är så kul med det, att lysa i ögonen på folk. Det är andra gången på bara några dagar jag läser om att ungdomar försöker få busschaufförer blinda. Finns det inget annat man kan roa dagens ungdomar med? Vad gjorde jag när jag va 16, äää jag kommer inte ihåg, man går i nian då eller? Jag körde omkring på en moppe är vad jag får för inre bild. Jag praoade i en golfaffär och spelade tv-spel. Jag säger då de, dagens ungdomar, ge dom en glass i det fina vädret.

Fast...den ser ganska cool ut, humm man kanske skulle.....

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Man är 15 när man går i 9an :P

men du har rätt lasern ser mycket cool ut, lite som ett star wars svärd :P

2010-03-13 @ 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0