Vad händer den 29 juni 2010?

Sommar och sol, jag har semester och en pool! Nej jag har ingen pool. Men semester med sommar och sol! Jag hittade en vad jag trodde jätte bra solskräm men när jag applicerade (som det så fint heter, ist för att bara säga smörja på) solkrämen på mina axlar, armar samt mitt ansikte kännde jag att den var väldigt dryg. Jag kom liksom ingen vart och helt vit blev jag, ju mer jag smörjde ju mer kletig, krämig och vit blev jag. Så gav jag upp efter ett tag. Sedan kom jag på att de kanske inte alls va solkräm jag hade där i min hand. Flaskan eller tuben eller vad det nu var såg ganska konstig ut när jag väl stannade upp och tänkte. Sedan försökte jag läsa lite på den men de stod på något annat språk (inte engelska för de hade jag fattat). Men den luktade gott.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det kanske va schampoo eller balsam? :P

2010-06-29 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0