8 Juni

Hejsan hejsan, nu var det sommar då. Allt man behöver är en badboll så vilken tur att jag har en. Så med badbollen under armen och en tom bär kasse står jag här och väntar på sommaren som ska ta mig med storm. Jag har försökt förbreda mig lite men kom till förskräckelse på att jag inte äger ett par flipp flopp! Jag kommer ihåg att jag hade ett par förr förra året, men har letat å letat men förgäves, dom är slängda. Så jag slutade leta. Får helt enkelt ta å investera i ett par nya.

Jag har också övat in en ny sommar look, genom att dra bak mina öron med hjälp av att vicka på dom så blir min hud i ansiktet lite stramare. Detta ska jag göra när jag är ute i solen. När jag sedan kommer in slappnar jag av så mina öron åker tillbaka där av blir jag brunare. Varför nu denna teori? Jo nu får jag mer färg och när jag slappnar av blir jag brunare. Jag har ännu inte testat detta i praktiken.
Läckra vaaa. Eller gräsliga??

Kommentarer
Postat av: Mikaela

läckra helt klart, tänk vad skönt att gå på gräs överallt ;)Fast jobbigt om du måste klippa gräset :)

2010-06-09 @ 08:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0