Halmstad då rå.

I dag har jag varit nere i Halmstad igen och lyssnat på hallänningar. Ganska spännande. Det börjar likna ett hus nu, jag har länge funderat på om det faktiskt inte skulle bli en grotta eller en ner bombad grotta. Men icke nu finns det en dörr man kan gå in i å fönster man kan titta ut igenom. Men jag är fortfarande skeptisk, vad ska man göra i Halmstad egentligen som man inte kan göra här? Jag har nog alltid anti Halmstad å där omkring. De känns lite passe, kanske för att inga butiker har öppet alls på söndagar, kanske för att alla är bönder, kanske för att jag inte är den som vill odla potatis så fort melodikrysset är slut på radion. Fast de är klart jag försöker vara öppen till alla kulturer.
Jag googlade på Halmstad och då fick jag upp denna bilden:
Jag menar ju det, de e lite efter dom små Halmstadborna! Så här höll vi på med i början under 1900-talet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ja vad ska ni med ett hur i halmstad till. Det är ditt dagens i-landsprob lois. Att din familj har ett hus för mycket :P

2010-06-16 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0