Blås regn blås regn blås HÅRT

Hej hej hallå bloggen. Idag är det en dag som alla andra dagar, men i dag regnar det på mig. Kanske inte just nu men innan, jätte mycke. Men jag får skylla mig själv när jag cyklar utan paraply. Jag cyklade hem från jobbet och det blåste jätte hårt överallt, sedan började det regna jätte hårt och överallt. Jag trampade å trampade men kom liksom inte någon vart pga motvinden, tillslut blev jag kissinödig. Medan jag satt där å cyklade blöt, kall och kissinödig kom jag på att jag behövde handla på affären. Tusan jag hade inte min plånbok med mig, så först måste jag cykla hem. När jag väl kom hem tänkte jag efter lite, ska jag strunta i att kissa å bara hämta plånboken och cykla till affären när jag ändå var genomblöt. (jag menar de är lika bra att cykla på en gång efter som jag redan va blöt för det skulle ju inte sluta regna liksom) För jag tänkte att de kommer ju gå fortare att handla om jag är kissinödig för då kommer jag skynda mig. De var en jätte bra plan, tänk vad snabbt å smidigt allt skulle gå om alla var kissinödiga hela tiden.

En annan grej jag ska berätta om i dag är att jag har upptäckt att jag har fått ett märke på min hand. Jag vet inte riktigt vad det är men jag har två "alternativ" på vad det kan vara. Antingen har jag fått en åldersfläck vilket känns ganska deprimerande och är en av anledningarna till varför jag sitter här och äter glass och lyssnar på sorglig musik. Eller så är det några fräknar som växer nära varandra, men det känns konstigt dom har ju aldrig varit där innan. Fräknar kan väll inte bara tillkomma? Nu kom jag på ett alternativ till, nu när jag ändå är inne på konstiga märken på kroppen som växer så har jag säkert fått hudcancer.

Kommentarer
Postat av: v

Sommarfräknar på besök kaferep?

2010-06-21 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0