Tralla la

När jag vaknade i morse kände jag mig plötsligt väldigt kreativ. Om det var själva uppvaknandet eller något underliggande som har grott i mig har jag inget svar på. Medans jag borstade tänderna funderade jag över när jag sist kände något sådant. Fundera gjorde jag inte särskilt länge för jag visste att det inte skulle hjälpa mig, jag fokuserade mer på att få mina tänder rena.

Jag sköljde jag spottade, jag log mitt bredaste leende för att se så allt såg ut som det skulle. Kände lite ömmande ifrån igår när jag tog i för mycket och slant med tandborsten rakt in i min hörntand. Jag drog lite med tandtråd mellan några tänder och kände mig väldigt fräsch i munnen.
Jag tog på en skjorta som luktade lite svett, nu när munhygienen var på topp vill jag ju inte gå till överdrift och överkompensera min fräsch hygien. Jag är fortfarande fräschast i huset i dubbel bemärkelse, dels broende på att jag är den ända personen i huset och dels broende på att det bara är jag i huset som kan tycka något just nu. Fast det är sant, soffan ser ganska bra ut i dag, men den är sååå billig. Inte jag 1-0 till mig.
Okej jag är uttråkad, jag har inget att göra, jag har inte pratat med någon på länge. I dont know what to do...boring, jag sitter å jämför mig med soffan, som jag dessutom sitter på. Men resa på mig känns riskabelt, jag har redan haft tre svimnings attacker i dag. Kreativt.
PS! Jag tänkte hälsa till någon/några. Hej Sune och Eva hoppas ni har det bra på Miami beach och att ni är noga med solkrämen så att ni inte bränner er! Snart kommer ni hem, det är trevligt. Hoppas att ni tar solen med er. Men som man säger, sol i sinne, brun inne:)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken trevlig bild du fått fram :)

2010-01-27 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0