2009 yes it was!

Ja okej, nu har jag klippt ihop en liten film från året 2009, lite bara för att. Det passar sig lite nu när året är slut å allt. Kanske är just du med på ett hörn, jag tackar för att du ville va med i min film, inte för att de fanns så mycke av val. De va inte så att jag frågade.
Men har man varit i vägen för min filmkamera så blir det lätt så. :)
Det är också bra att ha en lite genomgång av vad man har haft för sig de gångna året. Eller inte hala året, från maj. Filmen börjar på min 20 fest:)

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Jag har sett den, jag har sett den, jag har seeeeeeett deeeeeeeeen

2010-01-02 @ 22:00:38
URL: http://augustanaa.blogspot.se
Postat av: mshelen

okej, jag va faktiskt gööör hungrig i sthlm :)

2010-01-02 @ 23:01:11
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hahahahaha så himla rolig. Bästa var viktors kommentar i slutet. "stäng av för fan" hahahaha

2010-01-08 @ 14:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0