Så är det nr 2

Hej alla läskunniga, till er andra äää inget särskilt. Orka slösa tid på att skriva till människor som inte kan läsa, men nu gjorde jag det ändå. Detta visar bara hur mångkulturell jag kan vara, tar hänsyn till alla där ute i den grymma men ack så vacker värld. Om man nu inte kan läsa men ändå har hittat hit så tycker jag att ni kan njuta av hur vackert jag har kombinerat alla bokstäver i fina mönster. För fula ord kan ju faktiskt se fina ut. Det är något som lätt glöms i dagens hetsiga tillvaro. Det är viktigt att i bland bara stanna upp och andas. Då kan man lättare se att ett K är stort och klumpigt, medans ett L är snärt och fint. Därför blir dagens ord Loser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0