Snart till tandläkaren!

Oj...ojoj, vad hände här? Har jag gått in i en vägg? Eller blivit bortförd av aliens eller alliansen? Nej sådant är inte fallet. Jag har bara inte haft något på hjärtat de senaste dagarna.

Jag ska på torsdag knalla mig iväg till tandläkaren tidigt tidigt på morgonen. Ganska trevligt faktiskt, spänningen i vardagen som är så viktig. Det gör inget att det är tidigt för allt jag behöver göra är att gapa stort, man behöver inte aktivera hjärnan. Man gapar ju när man sover i bland. Det brukar gå ganska bra när jag är hos tandläkaren, förutom när hon sa, oj vi får nog ta å skära bort dina tänder längst in i munnen. Och när hon sa, oj du behöver nog tandställning. Å det här behöver vi nog ingen bedövning på, det kommer säkert inte att kännas. Det känns som jag har varit med om det mesta så min tandläkar skräck är borta.
Men worst case scenario skulle nog vara, Oj din käcke är helt paj, vi får nog knäcka den och ta en käke från någon som har dött och inplantera den i dig. Å så slutar det med att den käken inte alls passar på mig eller är för liten så jag får en dubbelhaka! Dubbelhaka får man om man äter för många dubbel cheese, det är därför det heter så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0