Fredag

I dag är det fredag, å jag var på väg till Halmstad men då det snöade så mycket så vände vi och åkte hem ist. Nu sitter jag å tittar på TV, just nu reklam. Vita-Pro, hur många reklamer finns det för vita-pro egentligen? Dom är överallt, vissa dubbade andra inte. Det är visst bra mot allt, jag måste köpa och hälla på snön så försvinner den säkert. Annars får jag reklamera den.

Jag har klippt mina naglar, jag har tänkt på de länge men glömmer det alltid, men inte i dag. Men dock lite för korta, jag har svårt att greppa saker så jag känner mig lite handikappad. Om jag skulle tycka att detta är jätte jobbigt har jag sätt en till reklam om hårpiller som får håret att växa snabbare. Å jag har fått för mig att naglarna är hårstrån som växer jätte jätte tätt så de blir hårda. Men jag kan ha fel. Men iaf då kan man köpa sådana hårpiller å vipps (om min teori stämmer) långa naglar.
Se långt hår, långa naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0