Say whaaaaat nr:3

I dag, vad ska jag säga om i dag? En grej hände i dag som är något utöver det vanliga, något inte alla har varit med om...jag har. Jag fick en semla, de var inte det som var den händelserika grejen, men det var gott och jag blev nöjd. Det har ju också snöat hela dagen i dag, det är inte häller någon ny grej eftersom det verkar vara "the thing" just n och jag har övergott till att bara acceptera det. Bara för att landet Sverige i sig har kommit in i någon konstig fas Ååå vill vara så ball Ååå vill ha snö över mig så att alla som bor här dör! Visst jag har också haft faser men dock inte så självdestruktivt att jag fryser ihjäl mig själv och all tro om en ljusare framtid. Jag är dock inget land, äää nej. Men tillbaka till dagens höjdpunkt, jag vet inte vart jag ska börja, såå jag bara kör. Viktor Axstål hade i dag med sig matlåda till jobbet, jaa det är sant! Först såg jag att han hade en matlåda i handen och undrade varför, jag tänkte att det var någon annans som han skulle ge till någon. Men icke! Det var korvstroganoff, Viktors matlådekorvstroganoff! Undra om detta är en Viktor fas?

Kommentarer
Postat av: Von Axchstålen

haha.. kanske det, vem vet liksom!

2010-02-28 @ 01:18:26
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0