Dont yaaaaaa

Varför får jag alltid massa konstiga medelanden å sånt på min mobil från folk och nummer jag inte vet vilka det är!? Ja för nu har jag fått två från ett konstigt nummer som jag inte tror kommer från Sverige än, ett jätte långt konstigt nummer. Vad stog det då i smset? Jo "Dont ya wish your girlfrend was hot like me, dont ya wish your girlfrend was free like me, dont ya?" Och i det andra smset stog det samma sak. Jag kan inte kommaihåg något som påminner mig om detta...kanske är det Håkan, höhöhö. Suck, men det är ju alltid skoj att få medelanden ändå.

WÖööw, jag har faktiskt slagit till på lite kläder i dag, det är inte ofte, men men någon gång blir det. Jag va på fröllis med syrran för att kolla New yorker som öppnade där i dag. Fast där köpte jag inget, noop not at all! Helen sa att om man köper nya kläder och har en blogg måste man ta kort och lägga ut det...men nääe. Jag illustrerar ist.




Jag köpte en blå kofta och två par leggins:) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga kläderna va, är det lollos egna design :P

2010-02-04 @ 17:08:53
Postat av: Anonym

haha! Vaddå word btw?

2010-02-04 @ 18:36:25
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0