Min lista!

Everybody yeeah rock your body yeeah, i går va jag på personal fest yeeah å åt massa potatis sallad yeeah. Sen spillde jag de på klänningen yeeah så jag slutade äta yeeah. Å nu ligger den i tvätten så you better rock your body now!

Funderar starkt på att bli låtskrivare...en riktig sing n songwriter. Då skulle jag sitta där med min gitarr i knäet och ha en hatt. Skaffa MySpace och verka så där intressant och coolt laid back, med en såndär stil, här är jag take it or leve it. Men nej, jag skulle absolut inte bry mig om hur många som va inne på min MySpace sida och gillade de jag gjort, vist hade det varit kul om folk gjorde det, men jag skriver bara för min egen skull...Faaast nu är jag ju ingen sing n songwriter och tur är väl det, det finns ju redan en hel del. Jag gråter en liten skvätt för att jag inte fortsatte med blockflöjten, jag kunde ha blivit något...något bra.
Jag har alltid velat lära mig spela cello, det är ett väldigt vackert instrument på många sätt. Jag ska skriva upp de på min "saker att göra innan jag dör" lista. Jag får klämma 'lära mig spela cello' någonstans. Över, käka ett pack menthos och tryck i mig pepsi max. Men under, sälja majblommor svart till barnen som behöver pengarna som intäkterna går till. Ne nu var jag elak, känner mig riktigt evil. Så skulle jag aldrig göra, men nu måste jag det bara för att de är med på min 'to do' lista. Det är ingen riktig fysisk lista, jag har den i huvet. Så de är svårt å komma ihåg vad jag har strykt över. Det känns som om jag har missat att styrka över 'att dricka tequila' för det har jag redan gjort och de hade jag inte tänkt göra igen. Men likt så förbannat så är de inte överstryket i hjärnan så fort det dyker upp ett sånt där litet glas. Jag får komma på en bättre lösning.
Coola lamor :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad kommer det sig att alla barn lutas att spela blockflöjt?

2010-08-23 @ 23:35:18
Postat av: Helena

bli låt skrivare du de kommer nog många gilla tror jag! ;)

Sv. håret är inte fullt så kort som de ser ut, skulle bara lura mina vänner ;)

2010-08-24 @ 13:19:17
URL: http://heelena90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0