Panik

Holla senorita, ska vi ta en fika, kan man säga om man vill. I dag försov jag mig faktiskt. Jag fattar ingenting, detta händer inte mig. Jag är nämligen tids pessimist och får en otrolig ångest bara om det är så att jag kommer 5 min i avsatt tid. Men iaf, jag vaknar av...jag kommer inte ihåg, jag vaknade nog bara av mig själv. Klockan var 12:15, bara en sån sak, brukar inte sova så länge. Jag skulle börja jobba kl 12:45, skoja min doja att jag skulle hinna. Panik panik panik panik! Vad ska jag göra, demonerna kommer över mig. Upp ur sängen, ringa till jobbet och säga att man blir liiiite sen, på med kläder, upp på cykel och trampa trampa trampa! Ooo vilken fart sen, ni skulle sätt mig, fast de skulle inte gått ändå för de gick för fort, Ssswwoochhh sa det! Till slut kom jag fram, bara tio min försent, inte illa! Viktor va lite konfundersam över vad jag hade gjort kvällen/natten innan. Det hade jag inte ens tänkt på, jag gjorde ju ingenting, åt chips å kolla tv. Nu hade jag ju lika väl kunnat vara ute å supat. Så vad var poängen med att försova mig utan anledning? Bitter blev jag. Men nu till de verkliga frågan...blev jag drogad? Det var bara jag hemma, eller? Drogade jag isf mig själv? En massa frågor, suck. Vad heter det när man går upp för tidigt?
Måndag i morgon då...come on bring it!



Kommentarer
Postat av: augustanaa

Höhö

2010-08-16 @ 13:54:58
URL: http://augustanaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0