styr å ställ...ja visst jag är på!

Hade egentligen inte tänkt att skriva något nu...way to sent för mig liksom. Även om det hänt en del i kväll som jag tänkte dela med mig av. Vad fick mig då att ändra mig?? Joo jag tog natt bussen hem...och på vägen hittade jag ett styre. Detta gjorde att vägen från bussen och hem blev väldigt mycket roligare/festligare än de andra gångerna.
Med mitt ny funna styr styrde jag mig hem :) De gick jätte bra!
Undra vart resten av cykeln tog vägen, de är ju svårt att komma någon stans om man inte kan styra. Men själv behövde jag inte trampa, bara att gå. Just keep swimming, som vissa fiskar säger.
Sedan tänkte jag att de är ganska själviskt att inte dela med mig av mitt styre, Sverige är ju ändå en demokrati...Så jag lämnade övar mitt styre till en brevlåda...för mycket ansvar, kände mig väldigt pressad där ett tag på vägen hem från bussen.

Kommentarer
Postat av: ida

Det var ett fint styre du hitta. hoppas den som fick styret blev glad..hahah.. idag har jag packat 2 lådor. Skönt när man väl börjar.



mvh ida

2010-08-14 @ 15:09:09
URL: http://icetox.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ååå ett sånt vackert styre ;P

2010-08-15 @ 14:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0