Steg 1 i coolhets planen

I dag har jag inte gjort mycket, andats och blinkat några gånger. Jag måste säga att jag är ganska duktig på det nu, övning ger färdighet. Dagens höjdpunkt var att hyra film. Jag har inte gjort det på mycket mycket länge, det kändes lite retro och eftersom retro är inne nu så kände jag mig mycket cool. Nu ska jag berätta! Man kan tro att vi åkte till en video uthyrnings affär, men icke! Vi åkte till ICA och tröck på en liten data skärm vilken film vi ville se, så kunde man hämta ut den i posten! Jag säger då det, så fort man inte hyrt film på några år ska man ändra allt...nää jag tror jag får sluta upp med det där blinkandet. Världen förändras så fort man vänder huvet. Jag som har blivit så bra på att blinka efter i dag. Jag får lägga ner hela lönen på ögondroppar så att inte mina ögon torkar, sen kommer jag säkert bli allergisk mot ögondropparna och få starr i båda ögonen och sedan goo hel blind. Då kan jag inte hyra film längre. Då får jag gå till biblioteket och låna band, det känns ännu mer retro och därför blir jag ännu mer cool...plus att jag får ha på mig solglasögon hela tiden. Hipp faktorn bara stiger för mig. Jag ser inget som kan gå snett med den här planen!!
Bilden har inget å göra med texten, lite små kul bara.

Kommentarer
Postat av: augustanaa

Awesome!

2010-08-10 @ 23:22:14
URL: http://augustanaa.blogspot.com/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hejsan :) skulle du kunan vara jättesnäll och slänga in

en liten röst på mig här ? (A) skulle så gärna vilja vinna och tar bara 2 sekunder



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv



tack på förhand, :) man kan rösta varje dag =) ! vill du

inte ha sånna här kommentarer så ver jag om ursäkt. Kram

2010-08-11 @ 01:38:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0