Nobody loves me but my mother and she could be jivin too

Jag sitter nu här, med en halv tom pepsi max flaska å funderar över livets små uppfriskande överraskningar. Just nu har jag en borr i tinningen känns det som. Men en de är bra att veta att man lever iaf. Jag sitter å tittar på morden i midsomer faktiskt, engelsmän är inte att lite på måste jag säga.
Den här bilden fick jag upp när jag googlade på engelsmän, men de är ju Shane MacGowan men han är la irländare? Fast Storbritannien är ju England, Wales och Skottland då är dom britter allihopa eller? Eller jag vet inte noll koll.
Sedan gogglade jag på kines...då fick jag upp den här bilden..
Jaa en Kines. Om man gräver igenom jorden kommer man vist till hans mamma som också hon bor i Kina. Men en Kines gräver ett hål så kommer han inte så långt för dom har sån censur. Jag bara svamlar å svamlar i dag. 1 321 851 888 så många bor de i kina, en hel del faktiskt.
Nu är min pepsi max lika slut som jag. Kissnödig blev jag också de är en liten bieffekt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0