Godmorgon!

Heej i dag vaknade jag upp av att det ringde på dörren. Eftersom jag låg och sov va inte min första tanke att jag skulle springa upp och öppna så jag låg kvar. Efter ett tag fick jag dåligt samvete så jag gick och duscha istället. För då kan jag skylla på att jag inte hörde, jaa jag vet inte om någon skulle fråga eller så.
Jag ska till Borås djurpark i dag! Ska bli as spännande har aldrig varit där innan. Jag vidgar mina vyer. Filmkameran och min diggis ligger på laddning...detta ska dokumenteras! Jag ska kolla på sjökor, giraffer och hopps man får se en liten iller.
Oj nu kom de upp en sorglig låt på min spotify, med eldkvarn bäst jag byter innan jag börjar gråta. Nee så blödig är jag faktiskt inte, de rycker kanske bara lite i underläppen. Det är ganska okontrollerbart. Nu ska jag ringa och väcka Viktor så han är pigg och kry till avfärden.
Jag och Viktor :)

Kommentarer
Postat av: augustanaa

Om du ser en utter så får du ta med den hem till mig!

2010-08-11 @ 11:57:24
URL: http://augustanaa.blogspot.com/
Postat av: Helena

Sv. Haha jo men visst blir man de ;)

2010-08-11 @ 12:24:00
URL: http://heelena90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0