Information om infektion

Det är någe vajsing med mitt Internet så det här med bloggandet har inte fungerat så bra för mig på senaste tiden. Jag har ist skrivit på en massa lappar å satt upp dom på kylskåpet, men jag har inte haft så många läsare där. Jag skämta. Jag har faktiskt spenderat min tid på att göra saker som man inte behöver internet till, det vill säga att jag inte har haft så mycket för mig. Jag har firat lite påsk med godis, en hel del godis måste jag nog erkänna. Men godis är gott och jag är nog fortfarande uppe i någon slags socker kick och halvägs till diabetiker, men vad tusan, de är bara påsk en gång om året. Jag är dålig på att äta godis annars faktiskt. Det är faktiskt ganska överskattat men men man gör väl sin plikt å äter lite när man får ett påskägg.

Annars då? Jo tack, jag är glad över att jag inte är en sådan som biter på naglarna, och har aldrig varit det häller. Det är en ovana som kan få förödande konsekvenser. Men kan nämligen få infektioner i fingrarna. Så tänk på de alla nagelbitare där ute, fina å fräscha fingrar vill man ha. Men nu vill inte jag vara den som är den. Jag tycker inte att det är något fel på att bita på naglarna även om jag inte kan relatera till det. Jag tycker ju såklart inte att dom som biter på naglarna är onda människor. Jag vill bara uppmärksamma och varna för problemet, att man kan få infektioner. Att rädda någon innan det går för långt.

Kommentarer
Postat av: Louise =)

Var min ide om att du skulle diskutera över varför Jesus alltid dör på olika dag varje år inte tillräckligt bra :O Besviken på dej Lollo!!

Och dessutom... jag biter på naglarna och det är det bästa som finns :D :D (A)

2010-04-06 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0