Det luktar lite ananas

Men i morgon ska jag iaf skaffa nytt legg. Jag va där i dag, hos polisen men eftersom jag inte hade någon som kunde identifiera mig som mig (förutom min vän Tina, men de giltes inte för att de måste vara typ en familje grej) så får jag palla mig dit i morgon igen. Men de blir mysigt. Det luktar lite ananas här just nu, det är gott jag ska nog äta lite sånt nu faktiskt, en hel med skal å allt, nämen vad säger jag, jag ska nog skala den lite först. Hacka i små bitar så att jag inte sätter i halsen.


Nu känns mitt internet mycket stabilare, det känns helt otroligt bra. Men jag känner mig lite ringråstig på de här med bloggandet, de känns inte riktigt bra. Jag sitter å tittar på halv åtta hos mig, å tjejen som har det har en jätte smal diskmaskin. Ja, verkligen så smanl diskmaskin så att jag reagerar på det. De känns fortfarande inge bra. Jag får inte till det. Jag återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0