Yeah boybands

Heje, plötsligt händer det! Jag fick en trisslott på jobbet i dag åå jag vann inte. Men det gör inget de är ändå väldigt spännande. För några sekunder kan man fantisera om att vinna en massa pengar. Så är själva skrapander väldigt roligt tycker jag.

Plötsligt händer mer saker, ja helt plötsligt har jag kommit in i en period där jag gärna lyssnar på gamla pojkbands låtar Yeeh boy bands liksom. Men varför? Jag vet inte, jag har ju aldrig jort det innan. Det kanske har med att smak utvecklas, eller bara inveklas. Det är som att jag gillar lök nu, innan hatade jag lök. Men men så är det utveckling inveklas bara åt ett håll i taget som vissa säger. Men iaf det är sånt som händer plötsligt.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja snart kommer du nog börja med tomat oxå, efter pojkbandsperioden

2009-09-16 @ 11:19:26
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0