on the set

I dag har jag varit helt ledig, å vad är då bättre att göra än å spendera dagen med Sara och Sofie? Vi har fått mycket gjort. Framför allt så har vi spelat in en film, en mycket djup å fängslande sådan. Man kan säga att det är en sådan film där dialogen gör filmen. Men det ät fritt fram att tolka den hur man vill.

 


Jag tar gärna emot både positiv och negativ feedback (men hälst positiv).


Dagens hat objekt är för övrigt människor som går långsamt framför en, och brätt så man inte kan komma förbi. Det spelar ingen roll hur smidig man är eller om man jobbade på cirkus som barn, man kommer inte förbi!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag säger bara att jag hade roligt när jag såg filmen x) haha!!



Ja visst är det!! jag kan inte fatta hur folk kan gå så långsamt som de gör heller, och om man nu tvunget måste gå så längsamt varför kan man då inte hålla sej undan, men nej det är tydligen omöjligt!

2009-10-22 @ 17:38:10
URL: http://louiseevelinabertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0