Bruise

Oj oj, nu händer de grejer! Ja det är så att jag är juåst hemkommen från Stockholm där jag varit på bröllop. Det var trevligt må jag säga, jag höll bla ett spontant tal tillsammans med min kära syster, jag pratade lite om räkor å så, men det blev bra tillslut.
Men till saken då, jo jag upptäckte för en stund sedan ett blåmärke på min vänstra arm. Den syns inte jätte mycke men den är där, ungefär 4 cm från armbågen.

Varför tar jag upp detta å gör det till en grej?? Har jag inget bättre å skriva om?? Är inte mitt liv mer spännande än så här? (jo det är det) Men grejen är att de kliar så fruktansvärt på blåmärket. ÅÅÅ jag måste klia på armen! Hur blev det så här, varför just jag?
 
En teori nu då, detta är på något vis en uppenbarelse från gud att jag ska leda ett folk till ett nytt land, där vi blir inte förförda utan förföljda i tusentals år.
Eller är det att jag på något vänster blivit allergisk mot något som framkallar kliande blåmärken på armar. I så fall är det säkert fisk. Jag har länge misstänkt att jag är allergisk mot just fisk.
Min sista och kanske mäst troliga teori är att jag i går under bröllopet (kanske när jag dansade) slåg till min arm i något och av detta blev det ett blåmärke. Att det kliar beror helt enkelt på att blåmärket ville bli upptäckt.
Detta tåls verkligen att tänka på!




Detta på bilden är inte jag. (så det inte blir några missförstånd) Men här kan man iaf se hur ett blåmärke ser ut innuti, det är ju inte varje dag menar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0