Hummm

Måndag i morgon då...igen, de känns som det alltid är måndag. Iaf på måndagar. Så i dag är de söndag, behöver man inte vara särskilt smart för att lista ut. Det har varit en ganska o produktiv dag. Har inte gjort så mycket, inte fått så mycket gjort häller va. Men nästa söndag är det faktiskt så att vi får ställa tillbaka klockan till vintertid igen. De e viktigt att man inte glömmer. Hummm, något mer ointressant jag kan ta upp? Nä jag kommer inte äns på något ointressant att skriva om nu, illa.
Funderar på å hitta någon bra bok jag kan läsa, jag har inte gjort de på huuur länge som helst. Men jag vet inte varför, jag läste jämt böcker förut. Hela tiden överallt. De e massa saker jag gjorde förut men inte gör längre, bra saker. Jag ska ta upp de igen! Men se, jag kom på mer ointressanta saker yeeeh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs 1984 därefter kan du ju läsa larsson böckerna läs något om finska vinterkriget därefter. hmm det kommer mer

2009-10-22 @ 15:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0