I morgon då?

De blev ingen titta på pälsmössa dag i dag...dels för att Helen "bangade" mig (jag skyller på de) och dels för att de va så fruktansvärt kallt ute. Det blir som en ond cirkel, jag fryser för att jag inte har någon  pälsmössa, men jag kan inte gå på stan å kolla efter en för det är för kallt! Jag kanske kollar på det i morgon, eller ej.
Den ser  la varm å go ut, kommer aldrig behöva frysa igen, eller?

Till något helt annat, om cirka 229 dagar är det sommar igen, de måste firas på något sätt. Något extra, jag bäddar nya lakan innan jag går å lägger mig. Nej det orkar jag nog inte, de räcker med att jag får sova med mina strumpor på så att dom inte hinner bli djupfrysta till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0