Murials Wedding

Det är kallt, fruktansvärt kallt! Vad har jag för alternativ förutom att ligga kvar i sängen? Men det är faktiskt ett bra alternativ eftersom jag är ledig i dag. Men varför e de då så kallt? Jo, de e kallt ute å då blir det kallt inne med å jag vet inte hur man skruvar upp den, värmen. Å eftersom ingen har varit hemma här på de senaste dagarna så har huset blivit en stor isbit. Men nu är iaf jag hemma å då försöker jag komma på sätt att få det varmare för mig. Just nu är det att ligga kvar i sängen.

Jag låg å såv i en härlig djupp sömn när Helen ringde å väckte mig. Jag hade en såndär härlig morgonröst när jag svarade. Jag lät som en motorsåg. Helen ville att jag skulle kolla hur mycket pengar hon hade på sitt kort för hon skulle äta lunch. Jag blev lite irriterad, men eftersom jag är såå snäll så jorde jag faktiskt de. De e typ det som hänt i dag, hitills.

Här om dagen skulle jag prova helens nya löshår, jag vet inte vad jag ska säga men om någon har sätt Muriels Wedding så är det en likhet mällan oss, så jag tror jag skippar det här med löshår.





Likheten är slående. Men Murials Wedding är annars en ganska bra film, som jag rekomenderar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha....

2009-10-13 @ 14:20:30
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0