Shopping??

Idag upptäckte jag att inte har några kläder, eller jag har vetat det länge men har blundat för problemet. Så vad gör? Joo jag bestämde mig för att åka till staden för att införskaffa lite nya plagg. Jag var ganska nöjd över mitt beslut och gjorde mig i ordning och gav mig av. Det började snöa wiii awsome! Mysigt. Men till saken, jag gick in på NK för att pröva lyckan. Mmm å där hittade jag ett par byxor som jag provade i ett prov rum/provhytt eller vad man vill. Jag mindade my on business när dörren plötsligt öppnades av en tant. Hon blev förskräckt sa oj och stängde dörren. Jag som blev ännu mer förskräckt stod kvar. Men asså jag är iaf väldigt noga med att kolla ordentligt innan jag går in i ett provrum för att vara helt säker på att ingen redan är sär. De finns ju en springa längst ner och där ser man faktiskt om det står ett par ben! Jag blev iaf paranoid och ville inte prova mer kläder så jag åkte hem. Så problemet kvarstår, inga kläder.

Ååå jag har hört att biljetterna till julfesten har kommit, hoppas hoppas hoppas:S

Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha... ja det hände mig två ggr på samma shoppingrunda när jag var med Mikaela i stan i somras. Sjukt läskigt. Hitta heller inget, va så mkt folk. orkade inte. paaaaaniiiiik

2009-11-13 @ 17:35:13
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: malkin

tack för att du tog en minut av mitt liv... sluta ljug

2009-11-13 @ 19:03:04
Postat av: Mikaela

Oj din stackare men det är inte som den gången helen berättar om andra gången skulle jag hämta en annan storlek och då trodde tanten att det va ledigt och klampade in. det va så komiskt att jag gick och skrattade genom hela affären haha!

2009-11-14 @ 19:16:59
Postat av: MissIL

var det så roligt;)

2009-11-15 @ 04:37:07
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0