Say whaaaaaaat?!

I dag har det varit en ganska lugn dag, med anledning av att jag inte har hört någonting. Jag har nämligen lock för öronen. Detta i sin tur inte på att jag är hög (med anledning av att man får lock för öronen när man är på höjd, så gjorde jag det till ett skämt. Om det är effektivt eller inte, njaaa tror inte) utan på att jag är förkyld. Det kan också bro på att jag är låg? (med anledning till att man i bland får lock för öronen när man tex simmar för djupt ner i poolen så gjorde jag detta till till skämt, funkar det, njaaa men kanske bättre en den första?)

Nej jag är värken hög eller låg. Men jag har kommit mig själv nära i dag eftersom jag är den ända jag har hört. Det är som i Titanic när Rose ligger i vattnet och så har hon vatten i öronen när han i roddbåten ropar efter överlevande. Jag har haft en snabb kurs med mig själv och försökt lära mig läsa på läppar och det funkar rätt bra, man hör lite vad man vill höra. Va, en tårtbit? Ja tack. Men det blev problem med att förstå sms eftersom där inte finns några läppar att läsa, men då är det bra att man kan läsa texten ist. (ett skämt till, så det inte blir några missförstånd) Locket släppte lite lagom till kvällen, det var skönt. Jag hörde klart ock tydligt när Helen, min syrra sa att hon skulle ge mig en smocka! Hon tyckte vist att jag var jobbig, life's a bitch säger jag då.
Ps, det är inte tjejen på bilden som skrivit inlägget. Haha joo det är de, ett gammalt Bullen skämt, fast på Bullen var det iof aldrig tjejen i filmen som skrivit brevet;)

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Du hörde ju mig när jag ringde!

2009-11-22 @ 10:47:45
URL: http://augustanaa.blogspot.se
Postat av: MissIL

Men de va ju kväll då, de hade släppt;)

2009-11-22 @ 12:13:21
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fin blogg du har.

Vad ska du göra idag?



---------------------------------

PS: gör personliga gratis design!

2009-11-22 @ 17:39:04
URL: http://aamandammatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0