Paddan en solig dag

NU, äntligen fick jag upp filmen från när vi åkte paddan i somras. Som jag har hållit på med den. Först gick den inte å lägga upp på grund av formatet, sedan kom jag på hur man ändrade, men då finns det så klart en massa olika format man kan ändra till. Hur ska jag veta vilken man ska använda? Så jag testade mig fram. Tillslut lyckades jag hitta rätt format, men då va filmen för lång, typ 11 min, och den får bara vara 10 min så jag fick klippa den lite. Men iaf nu finns den här...tillslut.

De va i somras vi bestämde oss för att åka paddan, turista i våran egen stad liksom. Det var jätte varmt ute, under den värme böljan i slutet av juni. Å så va de lön också, så de va en bra dag. Så först åkte paddan, sedan åt vi på Hard Rock...men det är en helt annan film...som också kanske blir upplagd, vem vet;)
vi

Kommentarer
Postat av: Nea..

Haha.. filmen från hard rock ska inte läggas ut..

2009-11-08 @ 15:37:55
Postat av: stephanie

JAG VILL HA FILMEN FRÅN LINNÉ! Flott skall det va, chaaaampaaaagne!

2009-11-09 @ 00:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0