En plan?!

Rocka bäver, rocking the beaver, im feeling the fever, i all denna iver. Nooo jag håller inte på å bli förkyld, tycker bara att det är väldigt spännande att rimma. Jag har en plan, eller inte en färdig plan utan mer som ett litet frö som jag måste vattna på. Eller det är mer som flera små ideer som går går in i varandra å som förhoppningsvis tillslut bildar något slags mål. Målet är för övrigt oklart i dagsläget. Men det känns bra att ha en plan med ett mål känner jag så här lite spontant i nuläget. En av ideerna är att jag ska bli lite mer ordentlig, lite mer seriös, lite mer tänka först göra sen. Mm kanske lite mer förbreda å planera för saker å ting, för det är faktiskt en dag i morgon också. Tex ha tandställningen i varje natt, använda glasögonen om jag inte ser osv. En Louise i förbättrad utgåva. De låter bra.


Kommentarer
Postat av: Nea

Du är ju redan i en perfekt utgåva vännen... :)

2009-11-09 @ 09:44:46
URL: http://nea88.blogg.se/
Postat av: Anonym

en 1.2v?

2009-11-10 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0