Importante

I know something about love laalal la, det finns en låt som går så som jag har på hjärnan för tillfället. Jag vet inte vart den kommer ifrån, kanske en reklam? Jag får underöka saken vidare senare om jag orkar. Ja men de är jätte viktigt. I går var jag på julfest, det var roligt å varför skulle de inte vara roligt, allt som innehåller mat, öl och rumpskak/dans är ROLIGT! När jag skulle hem tyckte jag att det var en bra ide att vänta på bussen, men efter en stund så kom jag på att det inte kommer komma någon buss utanför ingången till Trädgår´n. Det finns verken hållplats eller busslinje hem till mig där, så äre. I dag var det av till jobbet som gällde, nemas problemas tänkte jag, men så va det bara en tanke. De va lite slitet i början men sen ordnade det upp sig. Efter jobbet tog jag mig faktiskt en sprite å satte mig i personalrummet, tuggade på mitt sugrör och blev kvar i 3 å en halv timma. Men vadå de fanns pepparkakor å en Betty det är alltid ett vinnande koncept. Nu ser jag på ett släktforsknings program på ettan jätte häftigt faktiskt, mmm så kan det gå!
Ska men ta upp lite jojk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0