Söndag

Idag är det söndag, men inte vilken söndag som helst, det är första advent å bättre upp är att det att julfest wooho! Så vad ska man göra i dag då? Jo jag måste fila lite på min julfest låt som jag ska få å låta bra, sedan ska jag till Viktor/Vicco/Vulgo/Axstål/Asshole. (Viktor är inget asshole, men kärt barn har många namn, vad ska man göra liksom) Jag tänkte klippa mina naglar, men det ser jag att jag redan gjort så då kan jag stryka det från listan. Jag är hungrig också, oh no vad jobbigt, nu måste jag gå upp ur sängen för att komma till köket. Det är precis som på stenåldern när man fick kämpa för sin mat. Döda mammutar med pinnar och så.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det måste verkligen vara jobbigt för dig. Det är jobbigare att gå i trappor än samma längd på ett våningsplan. Och då blir det nästan som stenåldern för dom fick klättra i träd och du får gå i trappor :P

2009-11-29 @ 12:18:47
Postat av: Helen

hoppas du får skoj. Jag ska vara ett pain in the ass imon när du e bakis tänkte jag :)

2009-11-29 @ 22:50:37
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0