24 november

Snart är det jul igen, första advent på söndag. Det pinnar på ganska snabbt faktiskt. Det är redan dags att sätta upp julgardinerna på fredag liksom. Min första lussikatt för i år blev äten i går. Förra julen spenderade jag i Sydafrika, det va ganska skönt att åka bort från allt grått.



Men i år blir jag hemma hela julen och med det är jag faktiskt ganska nöjd. Det känns avkopplande. Slippa åka till landvetter kl 6 på morgonen. Slippa planera hit å ditt om vad man ska göra utan bara låta det komma och sedan dra förbi.
När det väl dragit förbi, ja då är det vår!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Julen ska firas hemma, sen kan man åka bort över nyår :) Men skulle ett under inträffa så det blir snö på jul vill man ju inte missa det :P

2009-11-29 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0