Åå så bra

Oj, nu blev det mycke och jag vet inte vart jag ska börja eller vad jag ska välja. Det finns så mycke att välja på nu för tiden kom jag på just. Jag menar för varje år kommer det bara mer och mer. Jag menar, hur ska jag kunna ha koll på alla eurovision bidrag när det är 40 nya varje år?! Hur många länder finns  det i Europa egentligen? Alla länder som är med ligger faktiskt inte i Europa ändå sa atteeeee.

Min första tanke va att lägga ut de här klippet
Fantastiskt

Men efter att spenderat någon timme på youtube med att se gamla bidrag så tänkte jag att jag faktiskt kan lägga ut två klipp. Här börjar problemet, vilken ska jag välja? En gammal från början av 2000 eller något senare? Jag kom på att 2006 va ett väldigt bra år. Nu kanske någon tror att jag valt Turkiet eller kanske Rumänien, men icke!
Aaa så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0