Kameler

Undra hur många kameler jag skulle bli bortgift för? Jag frågade min pappa, han sa inga. Är detta positivt eller negativt, humm det bror på hur man ser det. Inte för att frågan är aktuell, eller att någon har gjort "anspråk" bara en tanke. Jag menar någon kamel är man väl värd. Undra hur många kameler som är average då rå? Jag menar, det är ju roligare för min pappa att få kameler än att betala mitt bröllop.


Det här är en basic kamel.




Det här är en spider camel/dromedar? Dom är värda mer än basic kamelen.




De här är en camel toe



De här är en annan camel toe;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tror du man kan byta bort döttrar mot kameler i Sverige med? Här kanske man ska försöka byta mot kor eller varför inte älgar? :P

2009-11-18 @ 22:52:37
Postat av: Anonym

Jag tror att din farsa skulle nog få kanske 100kameler Kanske fler du är svensk så det borde bli några stycken helt klart. Vad kostar en kamel?

Det betyder att du säljs ju!

2009-11-19 @ 01:36:21
Postat av: MissIL

Ja, men de är ju en hypotetisk fråga, föresten så vet jag inte var han skulle få plats med alla kameler.

2009-11-19 @ 09:30:27
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: vicco

Tror du att jag kommer att klara av att sluta röka?

2009-11-19 @ 20:24:13
URL: http://printze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0