Mysigt

Först å främst vill jag tacka Linnea för den fina blogg designen. Nu känns de mycke bättre, jag kunde inte leva så som jag gjorde innan, men nu är allt bra.

Å denna helgen har jag varit helt ledig, både lördag å söndag. Å vad do i make of that, joo helger går ganska fort, men de visste jag iof innan också, men jag ville bara uppmärksamma problemet. Jag har varit på halloween partaj då jag klädde ut mig till sjökapten. Ohoj liksom. Men min ultimata utklädnings ide va att klä ut mig till en räka, räkor är både fula och äckliga. Men jag visste inte riktigt hur jag skulle gå till väga.
Å vad mer, vad mer, vad mer? Joo jag har lärt mig en sak i dag. Träd är fina saker, det är inte vad jag lärt mig i dag, det visste jag faktiskt innan. Men träd känner på sig att de ska dö, så när dom blommar ut för sista gången så tar dom i ordentligt så att frön flyger å dom "förökar" sig. Jag tyckte de lät fint.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Räkor är både fula och äckliga, hahahahha!

2009-11-03 @ 07:49:54
Postat av: Anonym

Det är inget man klär ut sig till det är något man är

2009-11-03 @ 20:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0