5 November!

Jag har skadat mig! På min tumme. ÅÅ vad skadade jag mig på då, kan man undra?! Jo pinnen man har för att få ner vinden. Det är en lång pinne men jag liksom klämde fingret på kortsidan som är ca 1 cm i diameter. Så jag ska alltså passera förbi pinnen för jag såg den inte, men på något sätt lyckades jag träffa tummen precis på den lilla diametern. När jag har ett utrymme på 3 m att gå på. vad är oddsen liksom! De började blöda å allt!!

ÅÅ på tal om blod, så råkade jag få ett vattenfall av ketchup över mig. Jag skulle fixa ketchup lite snabbt och smidigt. Men så va de så att jag fick inte upp kartongen. AHA då tar man en kniv och skär upp kartongen så jag kommer åt ketchupen. Ja de ketchup fick jag tag i. Kartongen började blöda å rinna ner på mig. Vad skulle jag göra? Joo jag tar mina händer å försöker stoppa flödet. Jag ropade på Viktor. Han skakade på huvudet. Jag va tvungen att gå tillbaka å fortsätta jobba. Det blev fina ketchup spår efter mig.
Ketchup på golvet.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahha och det fick jag städa upp ;D

2009-11-05 @ 22:32:26
Postat av: Linnea

ASGARV!!!

2009-11-05 @ 22:43:26
URL: http://nea88.blogg.se/
Postat av: MissIL

Jaa haha stackars dig Johanna, bara för att jag är as klumpig. Men jag sa ju de typ sekunden innan, nu får jag inte skära så djupt!!

2009-11-05 @ 22:58:53
URL: http://medmissiler.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahaha jag höll på att skratta sönder, sedan när de mesta var borttaget så fanns det fins Louise-ketchup-spår från torrlagret o den vägen som du gått tillbaka till dressbordet hahaha

2009-11-06 @ 14:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0